Єднаймося і шануймося,

бо в спільності і взаєморозумінні наша сила!

Програма Ан-70

ЗАТВЕРДЖЕНО
Законом України
 від 5 лютого 2004 року N 1462-IV 

ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНА ПРОГРАМА СТВОРЕННЯ ВІЙСЬКОВО-ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА АН-70 ТА ЙОГО ЗАКУПІВЛІ ЗА ДЕРЖАВНИМ ОБОРОННИМ ЗАМОВЛЕННЯМ

Загальнодержавна програма створення військово-транспортного літака АН-70 та його закупівлі за державним оборонним замовленням (далі - Програма) спрямована на створення військово-транспортного літака нового типу, організацію його серійного виробництва та закупівлі.

Розділ I. МЕТА І ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

Метою Програми є концентрація на загальнодержавному рівні фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів для забезпечення створення нового типу військово-транспортного літака Ан-70 (далі - літак), організації його серійного виробництва та закупівлі за державним оборонним замовленням.

Основними завданнями Програми є:

завершення дослідно-конструкторських робіт з розроблення літака, у тому числі проведення його державних випробувань та прийняття на озброєння;

підготовка і освоєння виробництва літака;

серійне виробництво і закупівля літаків.

Розділ II. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ

Виконання Програми передбачається забезпечити у період з 2004 по 2022 рік двома етапами.

Перший етап (2004 - 2006 роки) - завершення розроблення літака, проведення його державних випробувань, виконання комплексу робіт, пов'язаних з прийняттям літака на озброєння та підготовкою і освоєнням його виробництва, а також здійснення закупівлі двох літаків за державним оборонним замовленням.

Другий етап (2007 - 2022 роки) - завершення роботи з підготовки і освоєння виробництва літака, у тому числі з оновлення наявних та створення нових виробничих потужностей, організація серійного виробництва і закупівлі необхідної кількості літаків за державним оборонним замовленням.

Розділ III. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Фінансове забезпечення створення та закупівлі літака здійснюється в межах бюджетних призначень, що передбачаються у Державному бюджеті України на відповідний рік за окремою бюджетною програмою додатково до видатків на національну оборону, а також за рахунок інших джерел фінансування, не заборонених законодавством.

Орієнтовний обсяг фінансування робіт на першому етапі - 1006,509 млн. гривень, зокрема для завершення розроблення літака - 128,216 млн., підготовки і освоєння виробництва - 450,933 млн., виробництва і закупівлі двох літаків - 427,36 млн. гривень.

Обсяги фінансування робіт другого етапу визначаються за підсумками виконання першого етапу Програми.

Розділ IV. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Головним державним замовником Програми є Міністерство оборони України, на яке покладаються організація та контроль її виконання.

Державним замовником - співвиконавцем Програми щодо підготовки, освоєння і серійного виробництва літаків є центральний орган виконавчої влади з питань промислової політики.

Основні виконавці Програми:

державне підприємство "Авіаційний науково-технічний комплекс імені О. К. Антонова" (м. Київ) - розроблення літака;

державне підприємство "Київський державний авіаційний завод "Авіант" - виготовлення літаків;

державне підприємство "Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро "Прогрес" - розроблення двигуна;

відкрите акціонерне товариство "Мотор Січ" (м. Запоріжжя) - виготовлення двигунів;

Державний авіаційний науково-випробувальний центр Збройних Сил України - випробування літака;

Науковий центр Військово-Повітряних Сил і Центральний науково-дослідний інститут озброєння та військової техніки Збройних Сил України - наукове та військово-технічне супроводження.

Вибір інших виконавців Програми здійснюється відповідно до законодавства.

Головний державний замовник координує діяльність державного замовника - співвиконавця та виконавців Програми.

Розділ V. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Здійснення заходів Програми передбачає створення і серійне виробництво конкурентоспроможного на світовому ринку озброєнь нового типу військово-транспортного літака.

Виконання Програми дасть можливість:

оснастити Збройні Сили України сучасними військово-транспортними літаками, що забезпечить належний рівень їх мобільності;

прискорити розвиток наукоємних технологій в галузі авіа- та двигунобудування;

забезпечити довгостроковим замовленням вітчизняні підприємства авіа-, двигунобудівної та суміжних галузей промисловості, використати вільні і створити нові виробничі потужності з додатковими робочими місцями;

збільшити обсяги експорту продукції авіабудівної промисловості.

____________

© Інформаційно-аналітичний центр «ЛІГА», 1991 - 2013
 © ТОВ «ЛІГА:ЗАКОН», 2007 - 2013

Вхід для співробітників

Наші партнери