Єднаймося і шануймося,

бо в спільності і взаєморозумінні наша сила!

Постанова Кабінету Міністрів України "Про заходи щодо виконання Указу Президента України від 3 липня 1992р. "Про програму розвитку авіаційної промисловості України"

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А
від 17 серпня 1992 р. N 477
Київ

{ Позначку "Не для друку"
знято Розпорядженням КМ
N 1632-р (
1632-2010-р )
від 04.08.2010 }

Про заходи щодо виконання Указу Президента України
від 3 липня 1992 р. "Про програму розвитку
авіаційної промисловості України"

{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 564 (
564-95-п ) від 31.07.95 }
 

     На виконання  Указу  Президента  України  від 3 липня 1992 р.
"Про програму    розвитку    авіаційної   промисловості   України"
( 363/92 ) Кабінет Міністрів України  п о с т а н о в л я є:

     1. Міністерству    машинобудування,    військово-промислового
комплексу  і конверсії,  Київському авіаційному науково-технічному
комплексу імені О.К.  Антонова, Київському авіаційному виробничому
об'єднанню,   Харківському   авіаційному  виробничому  об'єднанню,
запорізькому  машинобудівному  конструкторському  бюро  "Прогрес",
запорізькому       виробничому       об'єднанню       "Мотор-Січ",
дніпропетровському   виробничому   об'єднанню    "Південмашзавод",
харківському науково-виробничому об'єднанню "Хартрон" та київським
науково-виробничим    об'єднанням    "Квант",    "Електронприлад",
київському  виробничому  об'єднанню  "Завод  Арсенал",  київському
заводу "Радар",    Українському    науково-дослідному    інституту
авіаційної технології:

     забезпечити розробку   технічної  документації,  виготовлення
дослідних   зразків,   проведення   відповідних   випробувань   та
сертифікації  бортових  комплексів,  двигунів  і літаків у строки,
передбачені програмою,  затвердженою Указом Президента України від
3 липня 1992 року ( 363/92 );

     організувати серійне   виробництво   літаків,   двигунів   та
устаткування із залученням до кооперації  українських  підприємств
оборонних та інших галузей промисловості.

     Дозволити Міністерству                       машинобудування,
військово-промислового комплексу і  конверсії  уточнювати  у  разі
необхідності  характеристики авіаційної техніки,  строки виконання
етапів робіт і склад учасників Програми ( 363/92 ).

     2. Київському проектно-конструкторському інституту авіаційної
промисловості "Київавіапроект" і харківському проектному інституту
"Південавіапроект" розробити технічну документацію, а Міністерству
інвестицій і будівництва забезпечити будівництво, реконструкцію та
введення  в  дію  виробничих  потужностей  в  обсягах  і   строки,
визначені Програмою ( 363/92 ).

     Місцевим державним   адміністраціям   забезпечити  відведення
земельних ділянок та видачу дозволу на проектування і  будівництво
об'єктів, необхідних   для   виконання   Програми  (  363/92  )  в
установленому порядку.

     Міністерству машинобудування,          військово-промислового
комплексу і   конверсії  та  Міністерству  оборони  забезпечити  у
1992 році  фінансування  проектування  і  будівництва  промислових
об'єктів   під   обсяг   укладених   з   проектними  і  підрядними
організаціями договорів в обсязі  відповідно  до  960  млн.  і  до
240 млн. карбованців.

     Міністерству машинобудування,          військово-промислового
комплексу  і   конверсії,   Міністерству   оборони,   Міністерству
економіки та  Міністерству  фінансів забезпечити у 1993-1998 роках
подальше    фінансування    будівництва    промислових    об'єктів
авіабудування   та   виділення   валютних   коштів   на  придбання
технологічного обладнання.

     3. Міністерству    машинобудування,    військово-промислового
комплексу  і  конверсії,  Міністерству  економіки  та Міністерству
державних ресурсів включати до державного замовлення  починаючи  з
1992 року завдання на розробку та виробництво літаків,  двигунів і
бортових комплексів,  а також передбачати  виділення  матеріальних
ресурсів заводам - виготовлювачам комплектуючих виробів.

     4. Міністерству    машинобудування,    військово-промислового
комплексу  і  конверсії,  Міністерству   економіки,   Міністерству
зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі до організації в Україні
виробництва   бортових   комплексів,   комплектуючих   виробів   і
матеріалів  для  літаків  та  двигунів  забезпечити їх закупівлю в
обсягах  і  строки  згідно  із  заявками  головних  розробників  і
виготовлювачів літаків, двигунів та бортових комплексів.

     5. Міністерству    машинобудування,    військово-промислового
комплексу  і  конверсії  та   Міністерству   оборони   забезпечити
виділення  у  1992  році Київському авіаційному науково-технічному
комплексу     імені     О.К.     Антонова      для      проведення
дослідно-конструкторських  робіт  по  літаках, двигунах і бортових
комплексах асигнувань в обсязі відповідно 1300 млн.  і  1500  млн.
крб.   із  спеціальних  фондів  позабюджетних  коштів  та  коштів,
передбачених у бюджеті для  цих  міністерств  на  науково-дослідні
роботи.   Міністерству   машинобудування,   військово-промислового
комплексу і   конверсії,   Міністерству   оборони,    Міністерству
економіки та  Міністерству  фінансів  продовжити у 1993-1998 роках
фінансування вказаних дослідно-конструкторських робіт.

     6. Покласти відповідальність за виконання Програми ( 363/92 )
на головних виконавців:

     Київський   авіаційний   науково-технічний   комплекс   імені
О.К. Антонова - створення літаків (координатор виконання Програми)
( 363/92 );

     запорізьке машинобудівне   конструкторське   бюро  "Прогрес",
запорізьке виробниче об'єднання "Мотор-Січ" - створення та серійне
виробництво двигунів;

     Київське авіаційне виробниче об'єднання - серійне виробництво
літаків АН-218, ТУ-334;

     Харківське авіаційне   виробниче   об'єднання    -    серійне
виробництво літаків АН-72, АН-74, АН-180;

     дніпропетровське виробниче   об'єднання   "Південмашзавод"  -
серійне виробництво літаків АН-70, АН-70Т;

     харківське науково-виробниче об'єднання  "Хартрон",  київське
науково-виробниче   об'єднання  "Електронприлад"  -  створення  та
виробництво бортового радіоелектронного обладнання.

     7. Міністерству    машинобудування,    військово-промислового
комплексу    і   конверсії,   Міністерству   оборони,   Київському
авіаційному науково-технічному комплексу імені  О.К.  Антонова  та
феодосійському    науково-виробничому    підприємству   "Вертоліт"
розробити у другому півріччі 1992 р.  пропозиції щодо  організації
серійного виробництва вертольотів, розробки авіаційної техніки для
потреб сільського господарства та Міністерства охорони здоров'я, а
в   перспективі   і  для  продажу  малим  підприємствам  та  іншим
замовникам,   а   також   розвитку   потужностей   по   сервісному
обслуговуванню авіаційної техніки.

     8. Міністерству    машинобудування,    військово-промислового
комплексу  і   конверсії,   Київському   авіаційному   виробничому
об'єднанню  підготувати  проект  міжурядової  угоди  з  Російською
Федерацією  про  механізм  фінансування  робіт  по   створенню   і
серійному  виробництву  пасажирських літаків ТУ-334 та подати його
Кабінету Міністрів України до 1 жовтня 1992 року.

     9. Міністерству     оборони,      Київському      авіаційному
науково-технічному комплексу  імені  О.К.  Антонова  і  Державному
авіаційному науково-дослідному центру (м.  Феодосія) підготувати і
внести  Кабінету  Міністрів  України до кінця 1992 року пропозиції
про створення літальних апаратів військового призначення і засобів
забезпечення  їх  експлуатації,  а  також підтримання боєздатності
діючих літальних апаратів.

     10. Передбачити  поряд  з  бюджетним  додаткове  фінансування
Програми ( 363/92 ).  З цією метою залишити Київському авіаційному
науково-технічному комплексу імені  О.К.  Антонова  у  безстрокове
користування літаки АН-124 N 01-05,  01-06,  01-08; АН-72 N 01-01,
02-04,  11-04;  АН-74 N 02-02,  04-04 для комерційної експлуатації
транспортною   компанією   "Руслан"   з   подальшим  використанням
прибутків для реалізації Програми ( 363/92 ).

     Установити,   що   плата   за   видачу  дозволів  Авіаційному
науково-технічному  комплексу  імені  О.К.  Антонова  на виконання
авіаційних чартерних міжнародних перевезень вантажів спрямовується
на  фінансування  робіт,  пов'язаних  з  виконанням цим комплексом
Програми  розвитку  авіаційної  промисловості  України. { Пункт 10
доповнено  абзацом  згідно  з Постановою КМ N 564 ( 564-95-п ) від
31.07.95 }

     11. Міністерству   машинобудування,    військово-промислового
комплексу  і конверсії,  Київському авіаційному науково-технічному
комплексу імені О.К.  Антонова, Київському авіаційному виробничому
об'єднанню,   Харківському   авіаційному  виробничому  об'єднанню,
запорізькому  виробничому  об'єднанню  "Мотор-Січ",   запорізькому
машинобудівному конструкторському    бюро   "Прогрес"   подати   у
1992 році до Кабінету Міністрів України пропозиції  про  створення
фірми  "Антонов" по розробці,  серійному виробництву та сервісному
обслуговуванню авіаційної техніки.

     12. Міністерству   промисловості,   Міністерству    державних
ресурсів,  Міністерству  економіки,  Міністерству машинобудування,
військово-промислового комплексу  і  конверсії  та  Академії  наук
розробити   до  1  січня  1993  р.  програму  розвитку  в  Україні
промислової   бази   по   виробництву   технічного   алюмінію   та
композиційних матеріалів для потреб авіаційної промисловості.
 

Прем'єр-міністр України                                     В.ФОКІН

                                   Перший заступник
                                   Міністра Кабінету Міністрів України                  В.НЕСМІХ

Вхід для співробітників

Наші партнери